Well hey there :)
I'm Jess, i'm 16 and i live in Manchester.
My life pretty much revolves around True Blood. The books and tv show are amazing.
I also like Supernatural, Blood Ties, Doctor Who Gossip Girl, Scrubs and Smallville.
Documentaries are the best, especially ones about space and dinosaurs.
My favorite music is Jace Everett, Enrique Iglesias and The Fray.
I'm about to start college and i'm a little excited about that.
I want to be an author or a geologist but if that fails i'll be a waitress in some other country i think :D

1st November 2011

Post

reading that enrique’s married and crying.

1st November 2011

Photo reblogged from with 17 notes

1st November 2011

Photo reblogged from with 19 notes

1st November 2011

Photo reblogged from Glorbie with 43 notes

1st November 2011

Photoset reblogged from with 36 notes

michelalovesjoe:

Enrique.

1st November 2011

Post

Bored off my face.

  • 1) Put your iTunes on shuffle. Give me the first 6 songs that pop up.
  • wish you well - katie herzig
  • escape - enrique iglesias
  • all this time - one republic
  • i like it - enrique and pitbull
  • keep me young - trent dabbs
  • one day at a time - enrique and akon
  • 2) If you could meet anyone on this earth, who would it be?
  • ENRIQUE.
  • 3) Grab the book nearest to you, turn to page 23, give me line 17.
  • He usually wore loose jeans and open-neck sweaters.
  • 4) What do you think about most?
  • erm, how much i want to go uni or maybe enrique one of the two
  • 5) What does your latest text message from someone else say?
  • Awwwwwwwwwwwwwwwwwww xxx
  • 6) Do you sleep with or without clothes on?
  • with
  • 7) What’s your strangest talent?
  • erm, i dont think i have a strange talent
  • 8) Girls…. (finish the sentence); Boys…. (finish the sentence)
  • girls annoy me boys also annoy me
  • 9) Ever had a poem or song written about you?
  • nope
  • 10) When is the last time you played the air guitar?
  • erm, not that long ago probs a week ago
  • 11) Do you have any strange phobias?
  • polar bears
  • 12) Ever stuck a foreign object up your nose?
  • erm, dunno
  • 13) What’s your religion?
  • none
  • 14) If you are outside, what are you most likely doing?
  • erm, walking somewhere
  • 15) Do you perfer to be behind the camera or in front of it?
  • behind
  • 16) Simple but extremely complex. Favorite band?
  • band? enrique but hes not a band. so enrique even though hes a solo guy
  • 17) What was the last lie you told?
  • erm, dunno 
  • 18) Do you believe in karma?
  • sort of
  • 19) What does your URL mean?
  • its a line from true blood
  • 20) What is your greatest weakness; your greatest strength?
  • weakness: er, i’m quite an open person, probs a weakness, makes people hate me, oooopppps.
  • strength: i dont care about anything
  • 21) Who is your celebrity crush?
  • ENRIQUE
  • 22) Have you ever gone skinny dipping?
  • nope
  • 23) How do you vent your anger?
  • at people i dislike
  • 24) Do you have a collection of anything?
  • doctor who toys, books 
  • 25) Do you perfer talking on the phone or video chatting online?
  • phone
  • 26) Are you happy with the person you’ve become?
  • yeah i think so, in some ways, which i was more organised is all
  • 27) What’s a sound you hate; sound you love?
  • hate the sound of dubstep
  • love the sound of enriques voice
  • 28) What’s your biggest “what if”?
  • what if i went to an enrique gig and he saw me fell in love with me and we got married and i moved to spain with him YAY
  • 29) Do you believe in ghosts? How about aliens?
  • ghost yes, aliens yes
  • 30) Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm.
  • right: the air
  • left: the radiator
  • 31) Smell the air. What do you smell?
  • nothing
  • 32) What’s the worst place you have ever been to?
  • erm, dunno,
  • 33) Choose: East Coast or West Coast?
  • dunno
  • 34) Most attractive singer of your opposite gender?
  • enrique
  • 35) To you, what is the meaning of life?
  • having fun and being successful whilst following your heart and doing whatever you want
  • 36) Define: Art. boring
  • 37) Do you believe in luck?
  • yes
  • 38) What’s the weather like right now?
  • dark cold windy
  • 39) What time is it?
  • 19:52
  • 40) Do you drive? If so, have you ever crashed?
  • nope
  • 41) What was the last book you read?
  • silence
  • 42) Do you like the smell of gasoline?
  • yeah sometimes
  • 43) Do you have any nicknames?
  • erm, dad calls me stink
  • 44) What was the last movie you saw?
  • captain america
  • 45) What’s the worst injury you’ve ever had?
  • dunno
  • 46) Have you ever caught a butterfly?
  • no
  • 47) Do you have any obsessions right now?
  • enrique and geography and documentaries and loads of tv showss
  • 48) What’s your sexual orientation?
  • straight
  • 49) Ever had a rumor spread about you?
  • think so yeah
  • 50) Do you believe in magic?
  • yeah
  • 51) Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong?
  • yes lots
  • 52) What is your astrological sign?
  • virgo
  • 53) Do you save money or spend it?
  • bit of both
  • 54) What’s the last thing you purchased?
  • crispy rolls MMMM
  • 55) Love or lust?
  • neither 
  • 56) In a relationship?
  • nope
  • 57) How many relationships have you had?
  • lol relationships, i hate that word but 2
  • 58) Can you touch your nose with your tongue?
  • nope
  • 59) Where were you yesterday?
  • college
  • 60) Is there anything pink within 10 feet of you?
  • yes
  • 61) Are you wearing socks right now?
  • nope
  • 62) What’s your favorite animal?
  • i dont have one
  • 63) What is your secret weapon to get someone to like you?
  • lol, nothing
  • 64) Where is your best friend?
  • erm, dunno
  • 65) Spit or swallow?(;
  • ew.
  • 66) What is your heritage?
  • what?
  • 67) What were you doing last night at 12 AM?
  • sleeping
  • 68) What do you think is Satan’s last name?
  • googled apparently his last name is satan, but i wasnt aware angels had last names
  • 69) Be honest. Ever gotten yourself off?
  • no
  • 70) Are you the kind of friend you would want to have as a friend?
  • omg, yes
  • 71) You are walking down the street on your way to work. There is a dog drowning in the canal on the side of the street. Your boss has told you if you are late one more time you get fired. What do you do?
  • save the dog, id feel well bad if i didnt
  • 72) You are at the doctor’s office and she has just informed you that you have approximately one month to live. a) Do you tell anyone/everyone you are going to die? b) What do you do with your remaining days? c) Would you be afraid?
  • id tell lyds coz she said if i was dying shed make me meet enrique
  • find enrique profess my undying love for him, do everything i had always wanted to
  • i think i would be but i dont think id be too scared
  • 73) You can only have one of these things: trust or love.
  • neither, cba
  • 74) What’s a song that always makes you happy when you hear it?
  • an song by enrique
  • 75) What are the last four digits in your cell phone number?
  • dunno
  • 76) In your opinion, what makes a great relationship?
  • relationships are stupid, nothing
  • 77) How can I win your heart?
  • lol, you cant
  • 78) Can insanity bring on more creativity?
  • yes 
  • 79) What is the single best decision you have made in your life so far?
  • to be mean to most people
  • 80) What size shoes do you where?
  • 7/8
  • 81) What would you want to be written on your tombstone
  • i dont care tbh ill be dead cant see it anyway
  • 82) What is your favorite word?
  • fantastic
  • 83) Give me the first thing that comes to mind when you hear the word:heart.
  • shut up
  • 84) What is a saying you say a lot?
  • shut up, i dont like you or super fantastic
  • 85) What’s the last song you listened to?
  • dunno probs enrique
  • 86) Basic question: what’s your favorite color/colors?
  • blue
  • 87) What is your current desktop picture?
  • eric northman true blood
  • 88) If you could press a button and make anyone in the world instantaneously explode, who would it be?
  • EW, can think of someone
  • 89) What would be a question you’d be afraid to tell the truth on?
  • none
  • 90) One night you wake up because you heard a noise. You turn on the light to find that you are surrounded by MUMMIES. The mummies aren’t really doing anything, they’re just standing around your bed. What do you do?
  • go hunter on there ass (like in supernatural)
  • 91) You accidentally eat some radioactive vegetables. They were good, and what’s even cooler is that they endow you with the super-power of your choice! What is that power?
  • the power to bring things i touch to life of do what there meant to or flying or moving things with mind or cant die so im super and stuff
  • 92) You can re-live any point of time in your life. The time-span can only be a half-hour, though. What half-hour of your past would you like to experience again?
  • none of it
  • 93) You can erase any horrible experience from your past. What will it be?
  • none
  • 94) You have the opportunity to sleep with the music-celebrity of your choice. Who would it be?
  • ENRIQUE
  • 95) You just got a free plane ticket to anywhere. You have to depart right now. Where are you gonna go?
  • usa
  • 96) Do you have any relatives in jail?
  • no
  • 97) Have you ever thrown up in the car?
  • no
  • 98) Ever been on a plane?
  • yes
  • 99) If the whole world were listening to you right now, what would you say?
  • dear world, sort your shit out, sick of listening to all the dumb shit you all do
  • 100) Give me your top 5 favorite blogs on Tumblr.
  • any blogs with good tv shows on

1st November 2011

Photo reblogged from where's my custard? with 5,300 notes

Source: 03231964

2nd October 2011

Quote

Do not fear death but rather the unlived life.
— Tuck Everlasting

14th September 2011

Post

I pulled a DILF.

Goodtimes Mollie :)

6th September 2011

Post

My bestfriend is amazing she just phoned me so she could sing happy birthday at exactly midnight :D